.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 28 mei 2013

Schattige Babysokjes

Een lief geboorte kaartje van een baby meisje genoemd Febe,
bracht me op het idee om als kraamcadeautje babysokjes te haken.


Bij deze dame vond ik dit leuke patroon en het was helemaal
niet moeilijk om de sokjes te haken met dank aan de goede uitleg.


De twee grote rozen maken het zo lief voor een meisje en schattig.


Ik wil ook nog zeggen dat ik een korte blogpauze ga inlassen,
tijd maken voor mezelf, even niet creatief bezig zijn, maar
gewoon proberen te genieten van de dingen rondom mij.

Ik ga jullie missen, tot straks ...

Lieve groetjes,
Valerie ♥

37 opmerkingen:

  1. Prachtig Valerie!
    Een heel mooi persoonlijk kado.
    Veel succes met alles wat je moet en wilt doen en we zien je wel weer verschijnen!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat n mooi kadootje zeg. Heel erg lief. Ik hoop dat je het plezier in t creatief zijn en bloggen weer terug vind met genoeg rust voor jezelf. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig cadeau, ik houd daarvan. Geniet even van de rust en van de dingen om je heen, deze zijn ook erg belamgrijk. Maar ik hoop je ook weer snel terug te zien, ik ga je missen.
    Dikke knuf.
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo jammer, ik was je net beginnen te volgen!Hopelijk tot snel weeeer!
    Groetjes,
    Soe
    lifebysoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superschattig die babysokjes!
    Geniet van je rust en tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige sopjes, echt een leuk kraamcadeautje!
    Geniet maar lekker van alles wat je wilt gaan doen, we zien je vanzelf weer op dit super leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik bedoel natuurlijk sokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze schattig. Geniet van je rust. We zullen je wel gaan missen.
    Ik kijk altijd uit naar je berichtjes.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn die mooi meis!!!!!
    Even tijd voor jezelf .... niks mis mee!!!!
    Geniet en tot laters :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn stoer en toch ook heel erg lief. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke lieve sokjes, ik het het patroon meteen opgeslagen, bedankt voor de link.
    Genieten van de dingen om je heen, dat heeft een mens zeker ook nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige sloefjes!
    En geniet van je pauze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie en lieve sokjes heb je gemaakt.Daar houdt het kleine meisjes lekkere warme voetjes in.
    Geniet van je rust,dat heeft ieder mens op zijn tijd nodig.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een fijne rustige tijd, geniet er van!
    Liefs,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve baby sokjes.
    Geniet van de pauze. Volgende week voorspellen ze beter weer, de zon zal deugd doen.
    Tot binnenkort !
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie babysokjes. Doe lekker rustig aan en we zien je wel weer een keer in blogland verschijnen.
    Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt op je blog met die schitterende pioenrozen.Jammer dat ze er maar zo kort zijn want ze zijn altijd heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige slofjes zeg!
    Die gaan vast veel gedragen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Have fun met leuke dingen doen. Ga je wel missen hier.
    Tot blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn ze leuk!! Geniet van de tijd voor jezelf.. af en toe zo nodig!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke sokjes bedankt voor de link ik heb ze opgeslagen geniet van je rust en tot ziens groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve en mooie sokjes(lijken wel kleine uggs),lief met dat roosje. Geniet van de dingen die je wil doen,goed voor jezelf zorgen en hopenlijk tot ziens,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke & lieve sokjes.
    Een fijne "pauze" al zal ik je mooie foto's en woorden missen.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige slofjes! Geniet van je pauze.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Valerie,
    Wat n lieve sokjes heb je gemaakt!
    Erg leuk om cadeau te geven en te krijgen.
    Neem je tijd en rust en geniet van alle mooie dingen om je heen.
    Zal je wel missen maar gun je de rust.
    Dikke knuffel en tot later,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn ze schattig Valerie!
    Ik heb ook eens geprobeerd op slofjes te haken maar raakte bij de zool al hopeloos in de war.
    Geniet van alles om je heen!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  26. PRACHTIG ik heb ze ook aan het uitproberen. Zal je missen maar geniet van de dingen om je heen. Liefs en tot gauw Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Valerie.
    IK hoop je na de pauze toch weer hier terug te vinden,maar ga genieten.
    Liefs
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lieve sokjes!!
    Je hebt helemaal gelijk om even een pauze in te lassen.
    Dat ga ik ook binnenkort doen!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Valerie,

    Geweldig leuk!
    Ik ga je blog zeker missen, maar het is goed om soms een rustpauze in te lassen in dit haastige leven...
    `Maar beter is één hand gevuld met rust dan beide vuisten vol gezwoeg en najagen van wind...´
    Prediker 4:6
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige sokjes, Valerie. Met je eigen draai eraan, maakt het weer een op en top Valerie kunstwerkje. Pauzes zijn goed voor je creativiteit;)
    Lieve groet Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo,

    Oh wat een schattige sloefjes, en geniet van je ME-time :-)
    We zien je wel weer verschijnen. Genieten nu .

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo,
    eben habe ich deinen Blog entdeckt und deine kleinen Häkeleien gefallen mir ganz besonders.
    Ist alles ganz nach meinem Geschmack. ;o)
    Ich komme sehr gern wieder.
    Liebe Grüße,*Manja*

    BeantwoordenVerwijderen

  33. Amei chegar até aqui e conhecer o seu blog lindo,maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Valerie..♥
      Ik hoop dat je snel weer gaat bloggen mis je ..;))
      Deze baby♥ sokjes kan alleen jij heel goed uitleggen want bij de andere snap ik er niet veel van en gaat t altijd fout ..;(

      Geniet en nog Fijne ♫ Zonnige☼ week ♥ Liefs♥ Gaby..♥

      Verwijderen
  34. Hey.....ik dacht ik ga eens even bij jou kijken, heb al een tijdje niks van je gehoord.
    Moest aan je denken, want ik maak een klein kadootje voor iemand, geïnspireerd door jou.....
    Maar in je bericht lees ik dat je een blogpauze hebt. Gelukkig, want ik dacht al dat er misschien wat aan de hand was.......
    Neem maar lekker je tijd hoor, we zien je wel weer verschijnen.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...