.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

maandag 20 februari 2017

Hoera 5 Kaarsjes

Met enige trots mag ik aankondigen dat mijn Atelier Valerie 5 jaar is.

Dit dankbare gebeuren kan ik alleen maar toejuichen aan allen:
de stille bezoeker, de garde met de altijd lieve reacties en Facebook,
jullie die me een boost geven om creatief te blijven, bedankt ♥♥!!

Mijn huismerk is gekend door zijn brocante knipoogje
en graag trakteer ik met een hartverwarmend pakje.


In eigen atelier beplakte ik een piepschuim hartje,
de lieve details geven het een romantische toets.


Met de lente in het vooruitzicht een landelijk zakje,
gezellig gevuld met verse geurende lavendelzaadjes.


Een leuk hangend fotolijstje met vintage details.


Een met de hand gemaakte nostalgische kaart.


Je kan deelnemen op mijn Facebook Atelier Valerie,
maar mijn bloglezer vergeet ik natuurlijk ook niet,
je hoeft alleen maar hier een reactie achter te laten
en onderstaande foto graag even op je blog te delen.
Geen blog of Facebook, dan stuur je me een mailtje.


De traktatie loopt tot zondag 26 februari klokslag 16 uur
en dan trek ik een gelukkige winnaar uit alle namen ...

Fijne week en tot maandag ...

Lieve & Creatieve Groetjes



35 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je blogverjaardag, je weet ons altijd weer te verrassen met lieve kleine dingetjes. Het is iedere keer weer een genot om naar te kijken.

    Fijne dag,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan. Af en toe kom ik even bij je langs en het is elke keer weer een feestje om hier weer even te zijn
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, 5 jaar alweer, pfff.....waar blijft de tijd?!!
    Ik ga proberen om de foto te delen op mijn blog, maar oh jee, oh jee.....ik weet niet of het lukt met mijn verouderde laptop.
    Geniet van je leuke dingen die je maakt, je inspireert mij altijd enorm!
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je blog Valerie...5 jaar alweer! Het is altijd heel leuk
    om bij je te kijken en te genieten van alle mooie "haak"werkjes!
    Blijf nog maar lekker lang bloggen en freubelen en ik geniet ook altijd enorm van je reacties! Ik deel met plezier je traktatie op mijn blog!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je geweldige blogverjaardag. Ik ben zo een stille lezer en geniet enorm van de schitterende creaties. Ik heb geen blog en Facebook en geprobeerd je een mail te sturen maar het lukt niet en ik snap ook niet goed waarom.

    Ik wens je nog veel plezier en vooral inspiratie.

    Hartelijke groet,
    Ingeborg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk zeg....van harte gefeliciteerd!!

    Ik heb hem op FB al gedeeld!

    Fijne week.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom hier nog niet zo lang voorbij, maar vind het wel prachtig wat je allemaal maakt! Proficiat met je 5de blogverjaardag!
    Ik plaats dit vanavond op mijn blogje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, Valerie, met je vijfde blogverjaardag; geweldig, wat gaat de tijd snel, ik volg jou al jaren, maar wist niet dat het al zoooooooo lang was, hopelijk mogen we nog lang van jouw mooie werkjes getuige zijn, en doet een iedere veel inspiratie op, op jouw mooie, brocante blog.
    Ook leuk zijn de swaps die jij organiseerde, ik heb er met plezier aan meegedaan.
    Lieve groetjes, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd !!! Van in het begin werd ik aangetrokken door de nostalgische sfeer, vintage-look en de romantische toetsen die je overal inlegt. Het zijn keer op keer liefdevolle creaties die iedereen weet te bekoren. Hopelijk mogen wij nog jaartjes van uw schitterende blog genieten.

    Groetjes, Tinne
    Heb op Fb gedeeld alsook op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte proficiat, op naar de 10!
    Feestgroet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Valerie wat leuk. Van harte gefeliciteerd!
    Wat heb je een mooi pakketje gemaakt, dat zou iedereen wel willen krijgen denk ik. Ik doe graag mee!
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiep Hiep hoera! Gefeliciteerd!
    Ik doe natuurlijk ook mee,
    op mijn volgende blogbericht zet ik je foto danop!
    Super leuke crea dingen gemaakt!
    Lieve groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan.....hieperdepiep....hoera!
    Ik geniet altijd van de prachtige creaties....en kijk er met genoegen naar....zo mooi allemaal! Natuurlijk waag ik graag een kansje...ik heb de foto in mijn sidebar gezet. Facebook heb ik niet.
    Lieve groetjes en heel veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd. Al 5 jaar genoten van je blog berichtjes.
    Ik doe graag mee met deze leuke traktatie. Helemaal mijn smaak.
    Ik heb het berichtje op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum en wat is dit weer prachtig gemaakt ik geniet altijd zo van je mooie creatie,s en ik doe graag mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je vijfde verjaardag. :-)
    Je hebt je weer helemaal laten gaan, met leuke tractaties te maken.

    Doe er nog vele jaren bij!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van je mooie blog. Kijk altijd uit naar je mooie en hartverwarmende creaties. Net zoals deze traktaties die weer enorm mooi en verrassend zijn. Bedankt om dit met ons te delen Valerie. Heb op FB gedeeld en doe graag mee ...
    Lieve groetjes, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartelijk gefeliciteerd met je 5de Blokverjaardag !Is het al weer zo lang ,geniet er echt iedere keer weer van .
    Hele leuke creatie"s die je maakt zo'n mooie uitstraling van al je vintagespulletjes .
    zal graag mee doen met het mooie pakketje wat je nu gemaakt heb ,ik heb geen blog dus stuur je een mailtje .Hoop nog lang te mogen genieten van je Blog !!
    Wens je veel succes met je Blog .
    Hartelijke Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 5 jaar alweer, hartelijk gefeliciteerd!!!
    Je blog heeft een heerlijke en lieve uitstraling, waar je met plezier naar kijkt.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van HARTE gefeliciteerd!
    Dikke zoen,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Felicidades por los 5 años del blog.Son unos detalles encantadores.Saludos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartelijk gefeliciteerd Valerie! Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je mooie blog! Hoop dat je nog lang doorgaat.
    Kijk alle dagen naar je fantastische creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Valerie en dat je nog maar jaren lang mag blijven bloggen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met de vijfde verjaardag van je mooie blog Valérie. Op naar de 10 jaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gefeliciteerd Valerie, en ja je hebt echt een prachtig blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hartelijk gefeliciteerd met je 5 jarig blog.
    Ik kende het niet en kwam er (toevallig) op..wat een leuke ideeen!!!
    En de foto's ook zo mooi
    SUPER INSPIREREND allemaal, het gaat al helemaal kriebelen ;)

    Groetjes, MArgreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met jouw jubileum. Ik volg je pas sinds kort. Pas laat ontdekt dus. Jouw haakwerkje voor een waxinelichtjehouder is ook weer heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Allereerst gefeliciteerd met je jubileum. Alweer 5 jaar, wat vliegt de tijd. En wat een lief cadeautje heb je gemaakt. Daar waag ik graag een gokje voor. Nog veel plezier met je blog en ik ga graag verder lezen bij het sfeerlichtje. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb je even opgezocht op Facebook en heb het daar gedeeld. Een mooi jubileum!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd Valerie met je 5e blog verjaardag!
    Het is altijd genieten van alle sfeervolle dingen die je maakt!
    Veel suc6 en een lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd met de 5e verjaardag van je blog! Sinds ik je volg (en dat is nog niet zo lang), lees ik je blogs met plezier. Ik hoop dat er nog heel wat blogs gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Altijd prachtige creaties proficiat
    Grtj Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...