.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zaterdag 23 februari 2013

First Anniversary Give-Away

Niet te geloven, maar toch is het zo. Ik ben één jaar aan het bloggen.
Ik ben samen met jullie beland in een fantastische wereld gevuld met
vriendschap en bij een verjaardag hoort nu traditioneel een traktatie.

Voor mijn first anniversary give-way heb ik dit geborduurd in de kruissteek:
een leuke blauwe kroon met een brocante en iet wat feestelijke uitstraling.


Het geborduurde lapje heb in een leuk fotolijstje gezet en er wat fiberfill achter
geplaatst omdat het dan een beetje bol kom te staan.


De afmeting van het fotolijstje is 13cm op 18cm en op deze foto zie je details.


Dit nostalgisch kadertje gaat naar één van mijn trouwe friends en omdat ik het
fotolijstje niet in verschillende stukjes kan zagen, heb ik ook 5 leuke pakketjes
gemaakt met daarin het telpatroon van de kroon, het borduurgaren en een lapje
linnen om zelf te borduren.

Voor één keer maak ik een uitzondering en mag iedereen meedoen door gewoon
te reageren en een linkje op je blog vind ik het wel tof, maar het moet niet.

Op maandag 18 maart maak ik bekend wie de zes gelukkige winnaressen zijn.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden, het is gemaakt met veel liefde ...
en bedankt voor de altijd lieve reacties.

Nog een gezellig weekend.

Liefs,
Valerie ♥

67 opmerkingen:

  1. Knap gedaan Valerie en ja hoor ...ik doe mee en plaats alvast een linkje op mijn blog.

    Succes!!

    Fijn weekend.
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een prachtig kunstwerkje , Ik doe graag mee,
    Linkje op mijn blog kan ik sinds kort ook dus ....
    een weekend groetje van Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een jaar! Gefeliciteerd! :) En wat een mooie, leuke give away, ik doe graag mee!

    Fijn weekend! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe heel graag mee, mooi gemaakt. Ik zet een linkje op mijn blog.
    Daar kan je trouwens ook meedoen aan een give away:
    nattieshandwerkhoekje.blogspot.be/2013/02/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Gefeliciteerd met je jubileum!

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je eerste blogjaar!
    Ik hoop nog lang te mogen genieten van je gezellige blog!
    Graag waag ik een kansje voor je mooie give-away's.
    Ik zal het linken op mijn blog!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat heb je dat prachtig gemaakt Valerie!Heel erg leuk en ik doe graag mee aan je give away!Ga gelijk een linkje op mijn blog plaatsen voor je!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GRATULACJE :o)
    All the best, nice to have a friend here :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MOOI! dat is nog te minnekes uitgedrukt
    VET GAAF en helemaal in LUVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV ♥♥ dat heb je enorm mooi gemaakt en wat een idee ietwat dat opvullen

    dusse ik doe HEEL GRAAG mee
    en zal zeker even een link plaatsen op fb en op mijn blogje

    lieve groet jenneke

    feliesssssssssssssssssssssssssssssssss met 1 jaar bloggen en zoveel volgerssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je eenjarig jubileum. En al zoveel volgers, daar kan ik alleen maar van dromen maar je blog is ook wel heerlijk om te bekijken. Nu doe ik graag mee met de verloting van je koninklijke give away. Ik zet ook even een linkje op mijn blog. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zooooo heee!! Wat een prachtig werkje. Ik meld me gelijk aan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nah dat ging weer lekker. Drukte op het verkeerde knopje,en was nog helemaal niet klaar.
    Gefeliciteerd met je eerste jaar!! Je hebt inmiddels een prachtig blog opgebouwd waar ik graag kom.
    Ik hoop nog veel van je te zien in de toekomst.
    Gr.,Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat gaaf gemaakt zeg. Gefeliciteerd met je 1jarige blog. Het is ook een superleuk blog om te volgen dus dat doe ik dan ook graag. Ik kan zelf niet borduren dus ik zou het heel gaaf vinden om hem te winnen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!
    Een jaar alweer aan het bloggen, en wat voor een blog!
    Ik doe graag mee en ga een linkje plaatsen!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. van harte gefeliciteerd wat een prachtig borduurwerk heb je weer gemaakt ik vindt het alyijd feest om op jou blog te kijken ik doe graag mee en zal het op mijn blog plaatsen fijn weekeind toegewenst maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ♥ Van harte gefeliesss met je blogjaar he!
    Ik zie hier een giga gave borduurwerk,zucht,zwijmel,in luv ♥
    Ik doe heel graag mee met deze fantastische give away bij jou.
    Ik ga zo even een link op me fb zetten.
    Lieve groetjes Hester

    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd!

    Ik voel het ook zo, heel veel vriendinnen erbij!
    En je give away is fantastisch,ik zou graag het patroontje krijgen kan ik hem in mijn favoriete kleur maken!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heeel leuk ideetje voor Koninginnedag hier...... Maar ik ben nog niet toe aan borduren hoor ! Man o man; ik heb nog zo veel toe doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag en natuurlijk doe ik als trouwe volger graag mee met je weggever, ik ben dol op borduren. Ik zal een link op mijn blog plaatsen,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, wat mooi en leuk, ik doe dan ook heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wauw, wauw! Je hebt jezelf weer helemaal overtroffen! Prachtig!
    Helemaal mijn kleur dat blauw en ben gek op brocante!
    Super leuk dat je dit doet! Proficiat!
    En hoop je nog meerdere jaren te mogen volgen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allereerst van harte met je blogverjaardagsfeestje. ( scrablewoord?) . Ik doe heel graag mee met je give away. Het ziet er fantastisch uit.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee. Linkje is al geplaatst en volger ben ik inmiddels ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je blogverjaardag Valerie:-)!! Ik volg je al een poosje met veel plezier en heb bewondering voor al het moois wat je altijd weer laat zien! Een hele leuke Give Away heb je bedacht, ik vind de kroon prachtig, heeft dit jaar bij ons nog een extra betekenis aangezien we nu een koning gaan krijgen. ik doe graag mee!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw! Alweer een jaar aan het bloggen! Gefeliciteerd :)
    Ik doe graag mee, het ziet er super gaaf uit!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Waaaauuwww Prachtig ik doe graag mee en zal morgen een linkje plaatsen, Gefelciteerd met je blogverjaardag, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontzettend leuke give away ter gelegenheid van de 1e verjaardag van je blog. Groeten van Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Leuk is het hè.., je hoort het van zoveel mensen.
    En dan ook nog zo'n gave give away; ik doe graag mee hoor!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heeeeeeeeey Valerie,
    Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag, ik volg je blog al een poosje als stille lezeres en heb mogen deelnemen aan die twee fijne Swaps, dat was een feestje!!
    Ik geniet altijd van je blog en hoop je nog lang te volgen.
    Zelf heb ik geen blog, maar anders had ik zeker een linkje geplaatst.
    Ik wil toch even laten weten dat je zulke mooie dingen maakt, en nu ook deze mooi geborduurde kroon, prachtig werk, Valerie!
    Ik hoop er nog lang van te mogen genieten, lieve groetjes, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat!! Ik doe niet mee... Bij ons is het hier nogal zeer modern ingericht en daarom zie ik liever iemand anders winnen! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet mooi vind, integendeel! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat zie je, dat het met veel liefde gemaakt is!!
    Heel erg mooi en ontzettend lief ziet het er uit.
    Ik doe natuurlijk mee, plaats een linkje op mijn blog en wacht vol spanning af.
    Fijne zondag verder, lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat leuk! Een jaar bloggen alweer, van harte! Ik doe graag mee ;-) liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd, Valerie. Ik geniet elke keer van de mooie dingen die je maakt.
    Ik doe graag mee met je give away en plaats een linkje op mijn blog.
    Nog een fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Valerie,
    zojuist ontdekten we je blog; het ziet er heel mooi uit!
    wij zijn volger geworden en vinden je give-away zo mooi, dat we graag meedoen!
    we zullen een link plaatsen op ons blog.
    Misschien vind je het leuk mee te doen aan onze give-away?
    Groetjes, Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Ik dacht... ik zal eens even bij jou gezellige blog kijken (van vind ik het een na laatste hartje op je banner leuk!!)

    Ik doe heel graag mee met je leuke Give away, zowel het door jou gemaakte borduurwerk als het zelf maak pakket! Beide zo leuk!

    Lieve groetjes,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd! Wat heb je een mooie give away. Daar zit al veel liefde in verwerkt.
    Ik waag een kansje en zal een linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat met je 1 jaar bloggen! Prachtig borduurwerkje waarvoor ik graag mijn kans waag. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte proficiat met je 1e jubileum! Wat geef je toch iets moois weg!! Prachtige gemaakt!
    Kijk je even op mijn blog?
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met het jubileum!! Ik vind het prachtig gemaakt, ik waag graag een kans. Ik link je op mijn blog :)
    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow, TE LEUK!
    Gefeliciteerd met je 1 jarige leuke blog.
    Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Van harte gefeliciteerd met je eerste jubileum! Ik volg je blog altijd met plezier en doe graag mee voor de give-away!

    Groetjes Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat gaat de tijd snel hé? Dat komt vast, omdat het zo gezellig is in blogland!
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal en wat heb je een prachtige give-away.
    Graag doe ik mee en ik zal een link op mijn blog plaatsen.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. knap zeer mooi gedaan
    ik doe ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Knap werk en ik doe ook graag mee.

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. komt er nog bij dat 18 maart mijn zoontje 1 jaar is ;)

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd!
    Wauw wat mooi!!

    Ik moet de maand nog zien te oveleven.. Ik ga uitvogelen hoe ik zo'n linkje op mn blog moet plaatsen maar dat komt helemaal goed :)

    Nou ik hoop nog vele jaren jouw blog te mogen volgen..

    Liefzz lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Echt prachtig, ik doe graag mee.

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd! En leuk dat je een give-away organiseer. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke give-a-way. Ik kom graag een gokje wagen

    groetjes Diane
    http://crealiertje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd Valerie.
    Ik doe graag mee. Ik heb je eerste give away gewonnen. Zou leuk zijn om nog een keer te winnen.
    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik kom even langswaaien om je te feliciteren.....ga zo door met je mooie blog!!
    liefs
    p.s bij mij loopt ook een give-awaytje,dus als je zin heb....de windstaat deze kant op

    BeantwoordenVerwijderen
  52. he he wacht op mij
    ik wil ook mee doen :-)
    ik zal eenlinkje plaatsen !

    liefs, Ellen
    ps. bij mij ook een give-away
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Jij bent ook al een jaar in blogland, proficiat! En bloggen is voorlopig is niet meer weg te denken in ons leven... Ik heb mij nog niet opgegeven voor dit mooie borduurwerkje. Doe ik nu dus, want is heel mooi!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  54. gefeliciteerd met je jaar alweer in blogland,wij hadden ons nog niet opgegeven dat willen wij ook bij deze doen, succes nog,

    groetjes mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helemaal vergeten super dat je ook meedoet met onze give-away,en dat je ons gaat volgen:D

      Verwijderen
  55. gefeliciteerd met je blogverjaardag, en ja ik waag ook een kansje!

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuke give away. Ik zie alleen dat ik nog niet gereageerd had op dit berichtje. Dus bij dezen. Ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hmmmm er ging toch iets mis met mijn vorige reaktie....
    Ik doe heel graag mee met deze give-away! Wat is die leuk zeg!
    Ook namens mij van harte met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je mooie blog. Het kadertje past niet in mijn interieur maar heel graag krijg ik het telpatroontje met garen om het zelf te maken. Mijn kleindochter (een echte prinses) zou er heel blij mee zijn als ze iets zelfgemaakt krijgt van haar moemoe voor haar volgende verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat leuk ! kunnen we ook zelf weer aan de slag :)
    linkje staat op mn blog erbij! :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuk blog!! En ook zo'n leuke give away, daar maak ik ook graag een kansje op!
    Nog vele jaren erbij en zal een linkje plaatsen!!

    Grtjs Sylvia
    bysyllys@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dikke proficiat met je jaartje blogplezier. Ik vind je blog trouwens heel mooi en ga je dan ook volgen vanaf nu. Ik doe dan ook graag mee voor je mooie give away.Groetjes http://feekesblog.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe ook graag mee aan deze leuke give-away!
    Vlug volger worden en een linkje plaatsen op mijn blog!
    http://selfmade-matilda.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Super!! Ik werd net volger en met heeel veel plezier! Hopelijk maak ik nog een kansje!
    En van harte proficiat met je blog!!!! fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...