.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zaterdag 6 april 2013

Collection Crochet Flowers

Gehaakte bloemetjes zijn leuk op een label of om aan een cadeau te hangen,
om een paperclip mee op te vrolijken of op een wasknijper te zetten.

Er zijn 1000 bloemetjes die ik kan haken, maar ik ga 10 van de mooiste
bloemetjes neer zetten met het haakpatroon, dan kunnen jullie ze ook haken.

Om mee te haken heb je nodig: een haakpen van 2.5 mm en haakkatoen.

Dit zijn de 10 Flower Power bloemen die ik heb gemaakt:

een Eenvoudig Bloemetje
een Gerbera Bloem
een Margriet Bloem
een Helleborus Bloem
een Dahlia Bloem
een Anjer Bloem
een Vrolijke Bloem
een Dubbele Bloem
een Chrysant Bloem 
een Sierlijke Roos

Lieve & Creatieve Groetjes



89 opmerkingen:

  1. Weeral een heel leuk idee!! Ben een tijdje uit blogland geweest maar ben nu terug, ik heb je vorige logjes gelezen en ik vind je brocante lavendelhartjes super mooi, probeer ik alvast uit.

    Veel liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww leukie!!! Ik ga meedoen hoor. maar omdat ik nu op mijn werk zit, kan ik geen link op mijn blog zetten. Maar dat komt dan nog wel.
    Ik heb van zpagetti een donklerblauwe tas gemaakt en die wil ik gaan opfleuren met heel erg veel gekleurde bloemen dus dit komt als geroepen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf idee zeg, ik ga meedoen want bloemen staan hoog op mijn to doo list.
    ben benieuwd naar je 1e bloem.
    groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LeukLeukLeuk!!!!!!!!
    Ik doe mee!
    Als heel blogland straks die bloemetjes haakt, moet de zon toch echt wel gaan schijnen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee, en bloemen kun je altijd wel gebruiken om cadeautjes mee op te leuken.
    Ik denk dat ik wel mee ga doen, alleen weet ik niet of ik de tijd heb om iedere drie dagen een bloem te haken. Tot maandag in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee ik ga zeker meedoen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!!!
    We dwingen ze lente gewoon af op deze manier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, jammer dat haken er ff niet in zit, maar hopelijk blijven ze staan en kan ik later volgen!!

    Grtjs Syl
    Bysyllys.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh leuk, ik ga ook meedoen...

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Het lijkt me heel leuk om mee te doen :D Zal ook een linkje plaatsen!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee!!! Ga kijken of ik dat vol houdt! ;) Zal het in elk geval even gaan linken op mijn blog!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een leuk idee. Ik probeer mee te doen. Allemaal verschillende bloemen, dat zie ik wel zitten. (er wachten alleen nog heel veel andere haakprojecten dus ik weet niet of het gaat lukken).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. linkje is geplaatst succes, wordt vast gezellig.
    Heb zelf nog steeds niet gehaakt,(tennisarm)
    heb wel erg veel zin ,maar weet niet of het lukt......
    een lente groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super geweldig idee! Kijk er al naar uit! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Valerie, wat een ontzettend leuk idee, ik zou ook graag mee doen, is het ook wat voor beginners ????
    Het roosje ziet er zooo schattig uit :)
    Ik wens je een heel fijn weekend !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een tof idee, ik doe graag mee.
    Geniet nog van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe mee hoor, en echt de lente komt heus, het is net de trein met wat vertraging!!!
    Tineke
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee, ik ga proberen het te volgen en mee te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee Valerie, het is dat ik de
    komende weken erg druk ben op school.....
    anders haakte ik aan hoor...een heel mooi idee.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Eefie


    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat en leuk idee. Ik moet even kijken of het lukt om mee te doen maar ik ga zeker even een linkje op mijn blog plaatsen. Fijn weekend, lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Super leuk idee,
    Ik heb drukke week voor de boeg maar ik ga het proberen
    Moet lukken!!!!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik beloof niets maar ga het wel proberen lieverd...in elk geval vind ik het een hele leuke actie en zal ik je link gaan plaatsen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heeeeeeey Valerie,
    Wat een gaaf plan van jou, ik heb geen blog waar ik een linkje op kan zetten, maar ga zeker met je meehaken hoor!
    Wat zal het binnen gezellig worden met al die bloemetjes, dat 'ruikt' naar lente!
    Fijn weekend, groetjes Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superleuk idee! Ik haak graag mee!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig leuk idee meis!
    Ik ga zeker mee doen maar op mijn eigen tempo. Is bij mij heel erg werk- en roostergerelateerd of het lukt of niet!!!!!

    Ga je meteen even promoten op mijn blog ... we kunnen nooit genoeg bloemetjes hebben!!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, dat vind ik leuk!!!! Ik doe mee hoor, zo'n bloemetje is zo gehaakt en het is inspirerend om met elkaar op te haken...

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het een heel leuk idee. Heb er helaas nog geen tijd voor. Ik kom niet van de knuffels af om te maken voor de stichting beat batten. Maar als ik daar echt mee klaar ben dan zie ik vanzelf wel weer je leuke bloemen op je blog verschijnen en kan ik als nog mee gaan doen. Leuk dat je dit wil delen met ons.
    Ik krijg alleen niet zo mooie foto's als jij die ons laat zien op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben benieuwd en ga meedoen als ik het katoen heb! Ben beginnende haakster en heb nog niet zoveel restjes gespaard! Ik ben gek op de gehaakte bloemen.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk idee. Ik probeer mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Helemaal leuk, ik doe mee :-) Nu alleen nog de juiste haaknaald! Tot maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super leuk idee, ik ga proberen mee te doen.

    Tot maandag

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Helaas kan ik niet haken... anders had ik echt heel graag van die mooie bloemen gemaakt!

    Ik ga ze wel allemaal volgen!

    Groetjes, patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ja hoor ik doe mee!! ik ben al helemaal weg van deze roos!
    en heel benieuwd welke er nog meer komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ga zeker met je meedoen, superleuk idee!!!

    Veel liefs

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Superleuk, ik zal het volgen, maar ik denk niet dat ik ze zal haken... heb nog teveel werk in het vooruitzicht, je weet nooit, hé!
    Groetjes Sofie 'Fie bakt, haakt en naait!'

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een lieflijk roosje.
    Maar ik snap er niets van hoe het moet.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een ontzettend leuk idee Valerie, ik hoop mee te kunnen doen, leuk!!

    fijne ZONdag,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuk idee, ik doe mee.

    gr. Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ook ik doe mee, met plezier!
    Groet van van Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ja, de link staat nu ook op mijn blog hoor. Superleuk, ik heb er zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuk idee, met mij nog een deelneemster erbij, ben benieuwd naar maandag.
    Zal een linkje plaatsen.
    Groeten,

    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  42. WITAJ :D
    Z miłością do robienia z Tobą się pobawię.
    Pozdrawiam i ściskam
    balerinka

    BeantwoordenVerwijderen
  43. leuk leuk, wij doen mee!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk zeg! Ik ben volger geworden en ga meedoen!

    groetjes,
    marieke
    mamadoggie@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuk idee, ik haak gezellig mee

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk idee. Ik ga ook mee haken.
    Ik vind dat je een leuk blog hebt. Ben hem ook gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuk idee, Valerie.
    Helaas ben ik nog te druk met de verbouwing in huis.
    Maar ik wens je heel veel succes!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat leuk, ik ga mee doen, hou wel van bloemen haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuk idee ga ook meedoen :) groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  50. jaaa, ik ga meedoen , wat leuk!
    Ga gelijk een linkje op mijn blog plaatsen en ik ben volger geworden, want wat een mooi blog heb jij zeg!
    Lieve groet, * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Lijkt mij leuk, maar ... tijd.
    Ik ga kijken of ik daar tijd voor kan maken.
    Verder ga ik je blog volgen.

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuk!!! Ik ga meedoen, bloemetjes komen altijd van pas en een slinger ook ;-)
    We dwingen de lente zo gewoon af, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ja, leuk, ben ik aan mijn naam verplicht nietwaar. Ik was al bezig met bloemen maken, maar samen is toch veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ja ik doe zeker mee.
    Ik zie er al naar uit.
    Jij maakt prachtige dingen en brengt ze zo mooi in beeld.
    Ikzelf heb geen blog maar ik volg je via bloglovin'.

    groetjes
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk! Goed idee, je bent inspirerend:) Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuk idee, moet er nog even over denken, maar ga je patroontjes in ieder geval bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuk idee, ga eens kijken of ik mee kan doen en of ik het kan bijhouden

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuk idee Valerie!! Tuuuurlijk doe ik mee, ik ben gek op blommetjes!! Ga een linkje zetten op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oooooh deze is ook mooi, Valerie!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Valerie, wat leuk!
    Ik ga mee doen.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat leuk, ik zag je initiatief bij Jenneke. Ik ga je volgen en proberen mee te doen.
    Ik zal even een linkje plaatsen op mijn blog.
    groeten cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik plaats de button met link en zie wel in hoeverre ik kan volgen. Bedankt voor dit mooie initiatief weer.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Heel leuk, ik probeer ook mee te doen. Een linkje zal ik zeker plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Valerie,
    Ik heb er over nagedacht en getobt "kan ik, als beginnend haakster, wel bloemetjes haken...??"
    Maar nou zie ik bij velen die leuke bloemetjes langskomen en dan word ik tóch over de streep getrokken.
    Dus ik ga meedoen! Ik zal een linkje plaatsen.

    Groetjes, Emilie
    (ateliereem.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. O wat een leuk idee!! Ik wil ook graag meedoen. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hi, I found you over Maaksels en Meer and I'm glad to participate! I love crochet flowers ♥. Thanks for the great CAL, I put a button on my sidebar as well :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Goed idee! Ik ben zelf al een tijdje druk met bloemetjes haken (te zien op mijn blog: ellebel5.blogspot.nl), o.a. ook voor een project op school. Weet niet of het nog gaat lukken om met jullie mee te haken, maar voor patroontjes ben ik altijd in! Ga zelf ook binnenkort een tutorial plaatsen.

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  68. zal ik zeker doen...bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Heel leuk ga ik onthouden :)
    en je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Thank you for this wonderful CAL!! I have shared on my facebook page and I am going to give these lovely patterns a try too :) Rhondda (http://www.facebook.com/oombawkadesign)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ooh leuk, ben dol op gehaakte bloemetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Valerie,
    ik kom op je blog terecht via Maddy en ik ben blij dat ze die tip heeft gegeven. Ik vind het zo lief dat je de bloemetjes met ons deelt. Zo met de zomer in onze bol is het toch heerlijk om van deze mooie bloemen te haken.

    Ik heb me bij je op gegegeven als volger want ik wil je haakseltjes niet meer missen.

    misschien vind je het leuk om ook bij mij te kijken, je bent van harte welkom.

    Groetjes saskia
    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik ben wel wat achter maar ik ga vanaf nu zeker mee doen hoor, ik vind het een leuk idee en we zien op het eind wel wat we allemaal kunnen doen met al die bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hi! What crochet cotton are you using with the 2.50mm hook so I can find a suitable substitute :) Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hartstikke leuk! Bloemen kunnen je op veel ideeën en creativiteit brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Eh een superleuk idee Valerie! Ik ga ze niet alle 10 maken, dat lukt me gewoon niet, maar als ik zin heb een mooi bloemetje te maken, haak ik aan!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoe kan ik het patroon van het bloemendekseltje afprinten? Wat moet ik doen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klik op het linkje voor het haakpatroon 😉
      https://atelier-valerie.blogspot.com/2012/06/zuiders-gevuld-lavendelpotje.html

      Verwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...